4026051402 |
Treball per contextos Setmestres. Debats pedagògics |
2015-2016 |
Seminari. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
13/10/2015 - 20/6/2016 (20 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
01/09/2015 - 13/10/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Pretenem redactar seqüències d'activitats amb la filosofia dels projectes (l'autonomia, el treball en equip, la recerca d'informació) per enriquir les unitats didàctiques produint un canvi metodològic.
Els grups de treball tenen per objectiu elaborar un material o desenvolupar un projecte de recerca o d’innovació educatives. Els materials elaborats es faran públics i estaran a disposició de la resta del professorat, amb la consideració de Creative Commons, mitjançant una plataforma Internet.
|
| |
Objectius |
Animar a altres mestres a realitzar petits canvis en el seu treball diari.
Enriquir el treball d'aula.
Trobar una metodologia activa basada en la reflexió, el treball d'equip i el contrast de la feina compartida.
|
| |
Continguts |
Generar unitats didàctiques en forma de projectes i activitats de caire competencial.
Compartir experiències d'aula.
Redactar seqüències d'activitats de projectes per enriquir les unitats didàctiques.
Web del grup:Treball per projectes SET + TRES
|
| |
Observacions |
Per a més informació adreceu-vos al CRP Terrassa (937353056).
|
| |
Formador/a |
Alba Rodoreda
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Elaboració de materials i propostes d'aula recollida a la web del grup
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula elaborades.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
|
| |